čtyřkolky Seagway – ATV

      

od 189 990 Kč

(Cena včetně dph)

SKLADEM

Snarler AT6 S

Robustní, výkonný, schopný v terénu. Žádná práce pro něj není příliš těžká. Pracovně-užitkový Snarler je odolný stroj pro náročné úkoly a extrémní podmínky, který si vás získá svojí živostí, odolností a snadným ovládáním.

Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec DOHC
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazený píst
Hnací systém
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, P/R/N/L/H
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)

 

Podvozek
Rám: extrémně pevný trubkový rám z chrom-molybdenové oceli
Zavěšení: dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu
Pérování: hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin
Zdvih: 180 mm vpředu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotoučové
Kola: 12″ ocelové disky
Pneu: přední 25 x 8 – 12 / zadní 25 x 10 – 12
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2 200 mm
Celková šířka: 1 280 mm
Celková výška: 1 320 mm
Světlá výška: 270 mm
Rozvor: 1 300 mm
Výška sedla: 930 mm
Hmotnost bez náplní: 360 kg
Přední nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg
Zadní nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg
Palivová nádrž: 23 l

 

Výbava

elektrický naviják, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 12″ ocelové disky, pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí

Legislativa a osvědčení
Homologace: L7e, T3b, Off-road
Řidičské oprávnění: skupina B, B1 (osobní automobil)

      

od 214 990 Kč

(Cena včetně dph)

SKLADEM

Snarler AT6 L

Přitažlivý vzhled, prodloužený podvozek, dostatek pohodlí pro jízdu nebo práci, jeden z nejsilnějších motorů současnosti a k tomu mimořádné schopnosti v terénu – Snarler AT6 L je stvořený pro náročné úkoly v extrémních podmínkách.

Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec DOHC 
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazený píst

 

Hnací systém
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, P/R/N/L/H
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)
Podvozek
Rám: vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor
Posilovač řízení: elektrický, automatický 3 režimový
Zavěšení: dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu
Pérování: hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin
Zdvih: 180 mm vpředu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotoučové
Kola: 14″ hliníkové disky
Pneu: přední 26 x 8 – 14 / zadní 26 x 10 – 14

 

Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2 350 mm
Celková šířka: 1 280 mm
Celková výška: 1 430 mm
Světlá výška: 270 mm
Rozvor: 1 450 mm
Výška sedla: 930 mm
Hmotnost bez náplní: 385 kg
Přední nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg
Zadní nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg
Palivová nádrž: 23 l
Výbava

Elektrický posilovač řízení, elektrický naviják, sedadlo s opěrkou zad, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, Full-LED osvětlení, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 14″ hliníkové disky, nastavitelné pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí

Legislativa a osvědčení
Homologace: L7e / T3b / Off-road
Řidičské oprávnění: skupina B, B1 (osobní automobil)

      

od 226 990 Kč

(Cena včetně dph)

SKLADEM

Snarler AT6 L limited

Maximální výbava a prodloužený podvozek – Snarler Limited nabízí spoustu pohodlí a luxusu, k tomu úžasný výkon a výjimečné schopnosti v terénu. Díky mobilní aplikaci s chytrými funkcemi máte všechno pod kontrolou.

Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec DOHC 
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazený píst

 

Hnací systém
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická CVT, P/R/N/L/H
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)
Podvozek
Rám: vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor
Posilovač řízení: elektrický, automatický 3režimový + možnost individuálního nastavení přes mobilní aplikaci
Zavěšení: dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu
Pérování: plně nastavitelné, s progresivními pružinami, plynokapalinové tlumiče s oddělenou nádobkou (Piggyback)
Zdvih: 180 mm vpředu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotoučové
Kola: 14″ hliníkové disky se systémem Beadlock
Pneu: přední 26 x 8 – 14 / zadní 26 x 10 – 14

 

Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2 350 mm
Celková šířka: 1 280 mm
Celková výška: 1 430 mm
Světlá výška: 270 mm
Rozvor: 1 450 mm
Výška sedla: 930 mm
Hmotnost bez náplní: 385 kg
Přední nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg
Zadní nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg
Palivová nádrž: 23 l
Smart commanding system
Smart Commanding System: ano (DTU+SDC)
Displej: Digitální LCD
Smart-Moving App: ano, Android i IOS

 

Výbava

Elektrický posilovač řízení se třemi režimy, elektrický naviják, sedadlo s opěrkou zad, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, Full-LED osvětlení, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 14″ hliníkové disky se systémem Beadlock, 26″ pneu, plně nastavitelné pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí, Smart Commanding System (SCS) + mobilní aplikace Smart-Moving App

Legislativa a osvědčení
Homologace: L7e / T3b / Off-road
Řidičské oprávnění: skupina B, B1 (osobní automobil)

      

MOMENTÁLNĚ NEDOSTUPNÉ

Snarler AT6 H Hybrid

Hybridní Snarler spojuje výhody spalovacího motoru (dlouhý dojezd a možnost natankovat za pár minut) s nejmodernějšími technologiemi elektrického pohonu (okamžitý točivý moment a extrémní výkon). Výsledkem je technologicky nejpokročilejší čtyřkolka současnosti – první ATV s hybridním pohonem v segmentu terénních čtyřkolek.

Pohon
Typ pohonu: hybridní
Pohonný systém: čtyřtaktní jednoválec DOHC + synchronní elektromotor s permanentními magnety
Objem: 570 ccm
Výkon: 86 k (kombinovaný)
Točivý moment: 96 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazený píst
Hnací systém
Pohon všech kol: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)

 

Podvozek
Rám: vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor
Posilovač řízení:

elektrický, automatický 3režimový + možnost individuálního nastavení přes mobilní aplikaci

Zavěšení: dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu
Pérování: plně nastavitelné, s progresivními pružinami, plynokapalinové tlumiče s oddělenou nádobkou (Piggyback)
Zdvih: 180 mm vpředu / 210 mm vzadu
Brzdy: 4x hydraulické kotoučové
Kola: 14″ hliníkové disky se systémem Beadlock
Pneu: přední 26 x 8 – 14 / zadní 26 x 10 – 14
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2 350 mm
Celková šířka: 1 280 mm
Celková výška: 1 430 mm
Světlá výška: 270 mm
Rozvor: 1 450 mm
Výška sedla: 930 mm
Hmotnost bez náplní: 385 kg
Přední nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg
Zadní nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg
Palivová nádrž: 25 l

 

Smart commanding system
Smart Commanding System: ano (DTU+SDC)
Displej: Digitální
Smart-Moving App: ano, pro Android i IOS
Výbava

Elektrický posilovač řízení se třemi režimy, elektrický naviják, sedačka s opěrkou zad, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, Full-LED osvětlení, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 14″ hliníkové disky se systémem Beadlock, 26″ pneu, plně nastavitelné pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí, Smart Commanding System (SCS) + mobilní aplikace Smart-Moving App

Legislativa a osvědčení
Homologace: L7e / T3b / Off-road
Řidičské oprávnění: skupina B, B1 (osobní automobil)

 

      

MOMENTÁLNĚ NEDOSTUPNÉ

Snarler AT10 L 

Extrémní terén, tvrdá práce, těžko dostupná místa – nejsilnější čtyřkolka na trhu se nebojí ničeho. S brutálním výkonem, elektrickým diferenciálem a pohonem všech kol budete všude pánem. Díky mobilní aplikaci se spoustou inteligentních funkcí budete mít vždy přehled o každé vaší jízdě.

Motor
Typ: čtyřtaktní dvouválec DOHC 
Objem: 1000 ccm
Výkon: 107 k
Točivý moment: 98 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazené písty
Hnací systém
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, P/R/N/L/H
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)

 

Podvozek
Rám: vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor
Posilovač řízení: elektrický, automatický 3 režimový + možnost individuálního nastavení přes mobilní aplikaci
Zavěšení: dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu
Pérování: plně nastavitelné s progresivními pružinami, plynokapalinové tlumiče s oddělenou nádobkou (Piggyback)
Zdvih: 200 mm vpředu / 235 mm vzadu
Brzdy: 4x hydraulické kotoučové
Kola: 14″ hliníkové disky se systémem Beadlock
Pneu: přední 26 x 8 – 14 / zadní 26 x 10 – 14
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2 350 mm
Celková šířka: 1 280 mm
Celková výška: 1 430 mm
Světlá výška: 270 mm
Rozvor: 1 490 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 445 kg
Přední nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg 
Zadní nosič: kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg
Palivová nádrž: 23 l

 

Výbava

Elektrický posilovač řízení se 3 režimy, elektrický naviják, sedadlo s opěrkou zad, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, Full-LED osvětlení, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 14″ hliníkové disky se systémem Beadlock, 26″ pneu, plně nastavitelné pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí, Smart Commanding System (SCS) + mobilní aplikace Smart-Moving App

Legislativa a osvědčení
Homologace: L7e, T3b, Off-road
Řidičské oprávnění: skupina B, B1 (osobní automobil)